Subject: Kooskõlastuse taotlus. Alutaguse keskpinge õhuliini asendamine maakaabliga
From: Indrek Jõe <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 8 Nov 2024 17:59:52 +0200

Tere

Soovime kooskõlastust projektile kus keskpinge õhuliinide visangud
asendatakse maakaabliga.

Projekti Tellija: AS Elektritsentrum

Asukoht: Ereda ja Võrnu küla, Alutaguse vallad, Ida-Viru maakond

Projekti nimetus: Keskpinge õhuliinide visangute asendamine maakaabliga
ristumisel L082 110kV õhuliiniga

Projekti nr: P24065

Staadium: Tööprojekt

Projektdokumentatsioon (sh IKÕ ala plaan):

<https://reaalprojekt.sharepoint.com/:f:/s/ProjektiPank/Es7TLITktStLtthvnw
8rMh0Bxc1k4Wi7XfrQRoxtFbYabg?e=q2YL4s>
https://reaalprojekt.sharepoint.com/:f:/s/ProjektiPank/Es7TLITktStLtthvnw8
rMh0Bxc1k4Wi7XfrQRoxtFbYabg?e=q2YL4s

Lugupidamisega

Indrek Jõe

Elektri- ja sidevõrkude projekteerija

Reaalprojekt OÜ

Vabaduse pst 174B, Tallinn 10917

Mob. +372 534 666 58

 <http://www.reaalprojekt.ee/> www.reaalprojekt.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.